Често задавани въпроси


1. Основни


1.1 Какво прави този сайт?

www.iban.com предлага онлайн платформа за потвърждаване на данните за плащанията и по-конкретно номера на международните банкови сметки.
Някои от основните функции на нашата услуга са:

- Проверявате дали IBAN е валиден (използвайки алгоритми за проверка на цифри)
- Идентифицирате банкова информация от IBAN - Идентифицирате BIC кодовете от IBAN - Проверявате местния банков код и номера на сметки за валидност
- Изчислявате IBAN от вътрешния номер на сметката и кода на банката

1.2 Кой може да се възползва от тази услуга?

Всеки бизнес, който обработва банкови плащания, вътрешни или международни, може да има полза от нашите услуги. Чрез валидиране на данните за плащане, като IBAN преди обработката на плащанията, фирмите пестят време и допълнителни такси за неуспешни банкови транзакции
1.3 Безплатна ли е услугата?

Нашият уебсайт има безплатна демо версия на IBAN и изчислителни страници Безплатното демо обаче е ограничено, за да защитим нашите услуги от злоупотреба След като надвишите безплатните заявки, можете да закупите неограничен план на нашата страница за лиценз

1.4 Защо потвърждението на IBAN не работи за моята страна?

Не всички страни са интегрирали IBAN системата, вашата страна може да не я поддържа Моля, уведомете ни, за да можем да проучим и да ви предоставим повече подробности.
Можете да видите поддържаните държави на страницата Структура на IBAN
1.5 Колко надежден е той?

Алгоритмите на контролните цифри са изключително точен начин за откриване на грешки при въвеждане и проверка на целостта на IBAN.
Чрез извършване на допълнителни проверки, като например търсене в базата данни за банкови кодове, структура и проверка за форматиране, намаляваме вероятността за грешка до минимум. Базата данни за банковите кодове е съставена от множество официални източници (централни банки, финансови институции, регулаторни органи и др.) и се актуализира редовно

2. Технически


2.1 Имате ли API?

Да, ние предоставяме достъп до API за всички наши услуги.
Можете да намерите документацията в нашия раздел разработчици .

2.2 Имате ли функция за групова / масова проверка?

Да, за нашите членове предоставяме интерфейси за валидиране на IBAN.
Системата взима списък с IBAN и връща резултатите в CSV на страницата или CSV / Excel файла, който може да се изтегли
2.3 API е REST или SOAP базиран?

За услугата за валидиране на IBAN предлагаме URL на SOAP и REST API.
Моля, обърнете се към нашата секция за разработчици за по-подробен преглед на API.

2.4 Колко заявки можем да изпълняваме в секунда?

Нашата система се справя с до 10 заявки в секунда Въпреки това, за по-големи транзакции (хиляди проверки) препоръчваме да използвате инструмента за валидиране на IBAN в клиентската област.
Тя е предназначена да изпълни една транзакция с огромни числа с най-малко ресурси
2.5 Можем ли да получим кода BIC / SWIFT от IBAN с услугата?

Да, нашата база данни съдържа BIC кодовете за повечето поддържани държави и техните банки Нашият приложен програмен интерфейс (API) и нашето ръчно търсене предоставят тази информация, ако е налична

2.6 Мога ли да тествам услугата преди покупката?

Да, можете да заявите безплатен пробен профил в нашата страница за регистрация .
Пробният акаунт разполага със 100 безплатни заявки, с които можете да тествате API и ръчните интерфейси.
Пробният профил изтича след един месец.


3. Лицензиране


3.1 Как мога да получа достъп до услугите ви?

Можете да изберете подходяща тарифа и услуга от нашия раздел за поръчки .

3.2 Какви начини на плащане приемате?

Нашият доставчик на плащания (Avangate) поддържа голямо разнообразие от разплащателни методи. Можете да платите чрез кредитна карта, банков превод, PayPal и др.

3.3 Има ли някой, с когото да говоря, за да получа повече информация за услугите ви?

Да, нашият екип по продажбите е достъпен за разговори от понеделник до петък от 9:00 до 17:00 часа
3.4 Изтичат ли абонаментите?

Да, всичките ни планове важат една година. Вашите услуги ще изтекат точно 12 месеца след като сте закупили вашия план.

3.5 Ще загубя ли неизползваните си заявки след изтичане на услугата ми?

Да, заявките са налични в продължение на 12 месеца след покупката. Всички заявки в профила ви се анулират след датата на изтичане на срока.

4. Поддръжка на профила


4.1 Как мога да се свържа с обслужване на клиенти?

Можете да изпратите запитване от Вашата клиентска зона.

4.2 Колко бързо ще получа отговор на запитването си?

Нашият отдел за обслужване на клиенти работи от понеделник до петък от 9:00 до 17:00 часа. В работното време ние обикновено можем да се свържем с вас в рамките на час
Извън работното време отговорът може да се забави
4.3 Мога ли да актуализирам информацията за потребителския си профил?

Да, в областта на клиента - & gt; В раздела „Моят профил“ можете да променяте данните за контакт на профила си
4.4 Мога ли да променя паролата си?

Да, лесно можете да промените паролата си от клиентската си зона - & gt; Раздел Моят профил.

4.5 Мога ли да променя потребителското си име?

Не, потребителското ви име не може да се променя от клиентската ви зона.